Denk je mee?

Meedenken?

De donderdag vooraf aan de raadsvergaderingen komen we bijeen en dit is altijd openbaar en iedereen is welkom om mee te denken over het besturen van onze gemeente.
We beperken ons daarbij niet tot de aanstaande raadsvergadering maar proberen ook actief oplossingen te realiseren voor zaken die als knelpunt worden ervaren. Een van die initiatieven is het instellen van een seniorenraad.
Maar we denken ook aan wat we kunnen doen om lastenverzwaring voor onze inwoners te voorkomen. Door bv zelf huizen te bouwen of een eigen energiehub genereren we inkomsten en lossen we een deel van de woningnood op.

Maar we laten ons graag inspireren dus kom vooral eens meedenken !!

Datum 2026 Tijdstip Locatie/opties (onder voorbehoud)